Thursday, July 29, 2010

Peperiksaan Percubaan PMR 2010

Pon ! Pon ! Pon !


Ha . . . . Next week dah nak trial . huu~ cuak gila baben . haha .tak tw r cmne resault yea nanti . yelah , aku pun nak wat da best gak . tapi . . target trial ni pun sket je . 4a . mybe . .haha . ntah lar. hm .Yang pelik yeaa , membemembe yang lain relax gila r . gelakgelak lagi dlm kelas . . aku gelabah betul lar pasal exam ni . sensetif dengan perkataan tuh . haha . diharap untuk peperiksaan nie . dapat jawab semua soalan dan diharap mudah . haha . science lar pulak . pening  . jangan lar keluar yang susahsusah . Karang aku nanges dalam dewan nanti . haha . bagi lar yang senangsenang ek . korang gak yang tanda kertas dengan perasaan yang hepi . haha . tak pyah nk tensiontension . Math nie pun satu masalah gak . tapi Insyaallah aku boleh jawab . Lagi sebulan nk PMR dah . aiyo . amaapa . kadawale . haha . takpe lah . nanti ada mase aku tules lagi . lgpun , tuh haa .. mak korang suah belaja . shuih shuih . haha .blah blah . haha Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment